Új jelszó kérése
Az online játékbolt kínálata
Az online játékbolt kínálata
Legjobb játékok
Termékajánló
Szűrés
Márka
Mesehős
Kinek ajánljuk
Értesítést kérek az akciókról
Szavazás
Termék részletek


Fa társasjátékok 4 az 1 ben

Fa társasjátékok 4 az 1 ben
  • Fa társasjátékok 4 az 1 ben
  • Fa társasjátékok 4 az 1 ben
  • Fa társasjátékok 4 az 1 ben
  • Fa társasjátékok 4 az 1 ben
  • Fa társasjátékok 4 az 1 ben
2 290 Ft2290
Márka:
Teorema
Gyártó:
Teorema
Életkor:
6-11 év között
Hányan játszhatják:
Több játékos
Kinek ajánljuk:
Lányoknak és Fiúknak
Fa társasjátékok 4 az 1-ben.
  • A fa játékok évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, mind a szülők, mind a gyerekek körében, hiszen időtálló és környezetbarát termék is.
    Ebben a játékszettben megtalálhatja mindenki a számára megfelelő elfoglaltságot.
    A klasszikus dominó mely remek logikai játék is megtalálható a dobozban.

    Klasszikus dominó
    Minden játékos (2-4 személy) kiválaszt találomra hét dominót, ha esetleg maradnak darabok, azok alkotják a talont.
    Az első játékos kitesz egy dominót az asztalra pontokkal felfelé, azután a többi játékos egymás után letehet a sor bármelyik végére egy-egy újabb dominót, feltéve, hogy az érintkező lapok szomszédos oldalán azonos számú pont található.
    Ha a játékos nem tud a sorhoz csatolni egy újabb elemet a birtokában lévő dominókból, akkor a talonból kell választania egy új darabot magának.
    Az a játékos nyer, aki elsőként tudja lerakni az összes dominóját.
    Ellenfelei megmaradó pontjainak összegével (a maradék lapocskák összesített pontjaival) azonos számú pontot kap.

    A régi idők nagy kedvencei közül a marokkó sem hiányozhat a dobozból.

    A játék lényege:
    minél több pontot gyűjteni a pálcikák segítségével.

    A játék menete, játékszabályok:

    Fogja kezébe a pálcikákat, tartsa az asztal lapjára merőlegesen, majd engedje el őket.
    Gyűjtse össze a pálcikákat egyesével, anélkül, hogy a többi pálcát megmozdítaná.
    Egy játékos mindaddig emelhet, amíg csak az az egy pálcika mozdul meg, amelyet a játékos kiválasztott.
    Ha a többi pálca is megmozdul, egy másik játékos következik.
    Ha a játékosnak már van pálcája, akkor használhatja azt újabbak megszerzésénél.
    Az a játékos nyer, aki a legtöbb pontot gyűjti össze.

    A pálcikák pontértékei a következők:
    Pálcika spirállal:
    20 pont 1 db
    Pálcika kék-piros-kék csíkkal:
    10 pont 5 db
    Pálcika piros-kék-piros-kék-piros csíkkal:
    5 pont 5 db
    Pálcika piros-sárga-kék csíkkal:
    3 pont 15 db
    Pálcika piros-kék csíkkal:
    2 pont 15 db


    És, hogy a klasszikusoknál maradjunk elengedhetetlen a dobozból a römi kártya sem.

    A römi célja, hogy az ellenfeleknél hamarabb elfogyjon az összes lap azáltal, hogy a lehető legtöbb kezében lévő lapból szetet és sort rak le az asztalra.

    A pakli

    A játékot 2db 52 lapos paklival játsszák

     

    A játék
    Minden játékos 10 lapot kap. A fennmaradó lapok hátlappal felfelé vannak az asztalon, ezek a kártyák képezik a talont, és egy kártya felfordítva található a talon mellet, e fölé kerülnek majd felfordítva az eldobott lapok.

    A forduló elején a játékosnak lapot kell húznia vagy a talonból (a lapok arccal lefelé vannak az asztalon) vagy az eldobott lapok közül (a lapok arccal felfelé vannak), és a lapot a kezében lévő lapokhoz kell adnia.

    Amennyiben a játékos egy vagy több kombinációt (szetet vagy sort) alakított ki, akkor azt le is rakhatja az asztalra arccal felfelé.

    Ha a játékos nem szeretne kombinációt lerakni, akkor eldob egy lapot, amely arccal felfelé az eldobott lapok talonjának tetejére kerül.

    Ha elfogynak a lapok a talonból, akkor az eldobott lapok megkeverésével, majd hátlappal felfelé való lerakásával új talon képződik. A régi talonból utoljára húzó játékos által eldobott lap felfordítva az új talon mellé kerül, és ide gyűlnek a későbbiekben az eldobott lapok.

    Kimenés - az első olyan játékos, aki az utolsó lapot eldobja, nyer.

    Römi létrehozása - egy játékos römit hoz létre, ha egyszerre szabadul meg a kezében lévő összes laptól anélkül, hogy korábban már bármilyen kombinációt vagy kártyát lerakott volna.

     

     

    A doboz tartalmaz még kockákat, melyek szintén remek szórakozást nyújtanak.

    Játékszabály
    1. A játékosok felváltva dobnak.
    2. Aki dob, az 5 kockával dob, 
    3. majd másodszor felvehet tetszőleges számú kockát és újra dobhat vele,
    4. és ezt harmadszor is megismételheti.
    5. Az 1-3 dobás végeredménye alapján a játékos eldönti, hogy a táblázat melyik mezőjét tölti ki. Ha a dobása megfelel az adott mező szabályának, akkor beírja oda a dobott kombinációban szereplő kockák pontértékét. (Pl. ha 2 db 3-asnál a párhoz beír 4 pontot.)
    6. Ahová egy eredmény bekerül, azt később nem lehet javítani.
    7. Ha egy eredmény többféle kombinációnak is megfelel, akkor a játékos eldönti, hogy melyiket választja. (Pl. 4db 1-est lehet párnak is írni 2 pontért, vagy drillnek 3 pontért, vagy kis pókernek 4 pontért, de nyilván minél kisebb kombinációba érdemes ilyen kis értéket beírni és megpróbálni a kis pókerből pl. inkább 4x6=24 pontot elérni. 
    8. Lehet olyan kombinációt is választani, aminek az eredmény nem felel meg, de akkor oda 0 pontot kell beírni és később nem lehet oda más eredményt beírni.
    9. A játéknak akkor van vége, amikor mindenkinek minden mezőjét felhasználta. Ekkor összeszámoljuk a pontértékeket és az győz, aki a legnagyobb pontszámot érte el.

     

  • Szállítási Idő
    1 Munkanap
    Márka
    Teorema
    Kinek ajánljuk
    Lányoknak és Fiúknak
    Cikkszám
    151-PTE1186
Webáruház készítés